W tym miejscu opiszemy jak rozpoczynamy współpracę oraz jak wykorzystujemy platformę i system internetowy w naszym biurze rachunkowym w codziennej pracy.
Biuro rachunkowe Księgowamielec.pl łączy online tradycyjne świadczenie usług księgowych z nowoczesną technologią IT, poprzez wdrożoną platformę księgową .

Jak zacząć?
Oferta i rejestracja w systemie dla nowych Klientów
- nazwę firmy
- adres e-mail, który jednocześnie będzie loginem do systemu
- Nip Firmy lub KRS
- przeczytaj i zaakceptuj regulamin serwisu i politykę prywatności
- oraz kliknij na przycisk WYŚLIJ
- prowadzisz działalność w formie spółki kapitałowej, Fundacji lub wymaga ona prowadzenia pełnej księgowości,
- ilości dokumentów i innych zdarzeń może przekraczać te wymienione w standardowych Pakietach i Cenniku
- lub masz jakiekolwiek pytania i wątpliwości przed rozpoczęciem współpracy
Umowa z biurem rachunkowym
Po rozmowie telefonicznej, lub spotkaniu - na Twój adres mailowy zostanie przesłane Potwierdzenie Zawarcia Umowy o prowadzenie księgowości wraz z załącznikami.
Samo otrzymanie umowy na pocztę e-mail nie stanowi jej zawarcia - potrzebny jest dodatkowo Twój podpis. Wydrukuj umowy w dwóch egzemplarzach, podpisz oraz odeślij do nas na adres:
FINANSE GROUP Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Nowa 46
39-300 Mielec
Mimo iż działanie naszego biura rachunkowego oparte jest na formie online, to potwierdzenie zawarcia umowa o prowadzenie usług księgowych w formie papierowej jest niezbędna ze względu na wymogi stawiane przez kontrolerów z organów skarbowych.
____ a resztę instrukcji prześlemy mailem , oraz będziemy w kontakcie bezpośrednim lub mailowym ....